Yle Areenan mustavalkoinen logo

Kirjoittanut: Toimitus
Julkaistu: 23.9.2022
Asiasanat: uutiset

Suomalainen energiakonserni Fortum myy koko Uniper-omistuksensa Saksan valtiolle.

Yli puolet suomalaisista on huolestuneita sähkön ja muiden energiamuotojen hinnannousuista.

Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston Valviran mukaan tänä vuonna jo noin 470:n sairaanhoitajan ja lähihoitajan ammattioikeudet tai ammattinimike on poistettu Valviran rekisteristä heidän omasta pyynnöstään.

Uuden seurantatutkimuksen mukaan useimmilla koronan lievänä sairastaneilla hajuaisti palaa takaisin.

Pankit ovat onnistuneet tänä vuonna estämään huijauksia lähes seitsemän miljoonan euron edestä.

Itä-Suomen poliisilla on käynnissä esitutkinta Joensuussa nähdyn eksoottisen kissaeläimen tiimoilta.

Näyttelijä, muusikko ja koomikko Vesa-Matti Loirin siunaustilaisuus pidettiin tiistaina Johanneksen Kirkossa Helsingissä.

Kuuntele lisää Yle Areenasta: https://areena.yle.fi/podcastit/1-63153621

Lue nämäkin:

Nedälin 13 Yle Uudizet karjalakse

Ammattiliittoloin keskusjärjestö SAK jatkau poliittizii zabastoukkoi vie nedälil SAK:n halličus on piättänyh, gu zabastoukat ei loppevuta täh nedälih, ga jatkutah keskevymättäh. Halličuksen ruadomarkinupluanat juatah rahvastu. Tämä tiijustettih Eloikeinoeloksen...

Mikä on Uutisčuppu?

Uutisčuppu – Uudisčuppu on Karjalan Sivistysseuran uusi ajankohtaiskanava. Julkaisemme tällä sivustolla kiinnostavia uutisia ja tietoa tulevista tapahtumista.

Tilaa uutisviesti

Tilaa sähköpostiisi ilmoitukset uusista artikkeleista.